Fontos!

A történetben előfordulhatnak trágár szavak, valamint erotikus tartalmak!

Követők

Statisztika

Harry Styles.

"Az élet gyakran úgy szervezi, hogy mindketten egy időben legyünk ott, ahol mindkettőnknek valami nagyon fontosat tartogat. "

(Oravecz Nóra)
Avery Johnson.

"Akik egymáshoz tartoznak, azoknak a Sors mindig talál egy újabb alkalmat a találkozásra."

(Anne L. Green - Törékeny vonzerő)

2018. augusztus 31., péntek

52. rész ~ Régmúlt (+16)

Jaaaj, lányok! 
Először is nagyon sajnálom, hogy ennyit csúsztam, de borzasztóan kevés időm volt bármire is...
Másodszor pedig... ez lenne itt az utolsó rész,  de nincs kesergés, még hátra van az epilógus. ☻
Jó olvasást!
Ezer millió hála nektek! ♥

Avery Johnson

"Érezte, hogy nagyon hasonlítanak egymásra.
Két magányos ember repül a szélben, mint a pitypangmagok, és cipelik egymás kívánságait. Persze, megijedt az érzései miatt. A hite minden morzsájával szemben állt ez az érzés, de hiába próbálta, a szíve mégis gyorsabban kalapált, amikor a bőrük egymáshoz ért, és nem bírta megállni, hogy ne keresse, ha úgy gondolta, a közelben lehet. Nem tudta megakadályozni, hogy megszállja a gondolatait. 
Akkor is a karjai közé keveredett, ha nem tárta ki őket. Hívatlanul állított be, mégis kinyílt előtte minden ajtó, újra meg újra. Vonzotta a jelenléte, vonzották az érzések, amelyeket kiváltott belőle, vonzotta a csend, és vonzották a szavak. 
Beleszeretett. "


(Cecelia Ahern - Bárcsak láthatnál)


Senki sem szereti az ébredést. 
Az a világ legszörnyűbb dolga, amikor csörög az óra, vagy csak felkelsz az álmodból, és egy új nap indul, új teendőkkel, és ahhoz sincs semmi kedved, hogy kinyisd a szemeidet, és rájöjj, bizony felébredtél, el kell kezdeni a napot. 
De Harry karjaiban? Nem érdekelt, ha felkeltem, mert tudtam, hogy ha kinyitom a szemeimet, ugyanazt látom, mint az álmomban. 
Harryt.
Karjai szorosan körém fonódtak, a lábát átrakta a lábaimon, és úgy satuba fogott, hogy ha akartam volna sem tudtam volna elmozdulni az öleléséből, de nem is akartam. 
Fantasztikus volt feküdni, miközben átölelt, nézni gyönyörű arcát, puha ajkait, amit be kell valljak nehéz volt megállni, hogy ne csókoljak meg. 
De nem tettem, mert szívesebben nézelődtem benne, mintsem hogy felkeltsem. És így is elég mozgalmas, valamint fullasztó éjszakán voltunk túl, aminek az emlékeibe is szinte beleremegtem, és elpirultam. 
Csodálatos volt vele mind a három orgazmust átélni, és annyira biztonságot éreztem mellette, hogy a szívem megtelt mindenféle érzelemmel, miközben mozgott bennem, átölelt és a szemeimbe nézett. 
- Ne nézz ennyire. - Harry mély, és rekedt hangja arra ösztönzött, hogy levegyem a tekintetemet a szájáról és felnézzek rá. 
Szemei csukva voltak, csak egy kis résen át nézett rám, az ajkai szélén kis mosoly bujkált, amitől én is elmosolyodtam, és szorosabban hozzábújtam, mert már így is fent volt, szóval már nem tudtam felkelteni. 
- Nem néztelek, csak egy picikét. - feljebb csúsztam meztelen felsőtestén, a melleim az ő kemény mellkasába nyomódtak, amitől egyszerre sóhajtottunk fel mindketten. 
- Hmmm. - addig helyezkedett, amíg az oldalára nem fordult és úgy húzott közel magához, bele a testébe. 
Jóságos ég..
Ahogyan az én puhaságaim az ő keménységeihez nyomódtak..
Ahogyan az a testrészem pont az ő teljes keménységébe..
Harry szemeibe néztem, és elállt a lélegzetem, amikor egy kicsit jobban megmozdult, így merev péniszét pont a lábaim közé csúsztatta. 
A pupillája úgy kitágult, hogy a szeme zöldje szintén fekete volt már. Beszívtam a levegőt, megmarkoltam a felkarját. 
- Ezt váltod ki belőlem. - jobban hozzám nyomta magát, miközben a fenekembe markolt. Halk nyüszítés csúszott ki a számon, és egy pillanatra lehunytam a szemeimet. 
Ez a srác annyi mindent képes volt kiváltani a testemből, hogy még én is megijedtem. 
- Annyira kibaszottul gyönyörű vagy, Avery. - suttogta a számra, és megnyalta az alsó ajkamat. Elnyíltak az ajkaim, és a nyelvemmel végig simítottam az ajkamat ott, ahol az előbb ő nyalta meg. 
Harry szemei kitágultak, és vadul az ajkaimra tapadt. Annyira hirtelen ért a csókja, hogy muszáj volt tőle elhúzódnom. 
- Harry.. - lihegtem, hiszen nem igazán jutottam levegőhöz. Amúgy is túl közel voltunk egymáshoz, ami már önmagában levegőhiányt okozott nálam, és akkor még ez a durva csók.. Kudarcot vallott az, hogy én levegőt vegyek mellette. 
- Muszáj megcsókolnom téged, és újra éreznem téged.. - a nyakamhoz hajolt, amit lágy csókokkal kezdett kényeztetni. Hátrahajtottam a fejemet, és simogatni kezdtem a hátát, közben a lábaimmal rászorítottam a péniszére. 
- Az éjjel..nem volt elég? - ziháltam, ő pedig nem teketóriázott, közénk nyúlt és simogatni kezdett. Felnyögtem hangosan. 
- Sosem lesz belőled elég. - csókot nyomott a nyakamra. - Minél többet fogok akarni belőled. - a fülem alá is csókot nyomott, majd a szám sarkába. - Nem foglak tudni megunni, nem fogok veled tudni betelni, Avery. - szemeimbe nézett, és ujjait felcsúsztatta az alhasamon keresztül az oldalamra, ahol lassan végig simított, majd megfogta a fenekemet. - Ezért akarom, hogy a barátnőm legyél, hogy együtt legyünk mindennap, mert kellesz nekem, akarlak és szükségem van rád. - olyan mélyen nézett a szemeimbe, hogy a gyomrom görcsbe rándult, és a szívem a torkomban kezdett dobogni. 
Tényleg azt akarja, hogy a barátnője legyek?
Elnyíltak az ajkaim, de nem jött ki hang a torkomon. 
Harry? Mint az én barátom? 
Mindennap vele kelhetek és vele feküdhetek? Vagy ha ez nem is, akkor én ölelhetem meg, én csókolhatom meg, és én lehetek vele együtt? Kisajátíthatom magamnak, és megvalósíthatom azt az álmomat, amióta megláttam a Hard-ban azokat a szobákat, hogy berángassam a vörös szobába? Hogy a vörös szobában tegyen a magáévá a lehető legtöbb módon?
Mert mellette kimondhatom, amit akarok, és nem kell szégyellnem a legmocskosabb gondolataimat sem, de azokat tudtam jól, hogy akkor sem mondanám ki neki, mert zavarba lennék.
De a vörös szobát? Na, azt bármikor felhoznám Harrynek. 
- Avery? - Harry homloka ráncba szaladt, amiért még mindig nem válaszoltam neki és csak néztem őt. Elvigyorodtam, és egy hosszú, forró csókot nyomtam a szájára. 
- Csak elgondolkoztam, de persze. Nagyon szívesen lennék a barátnőd. 
Harry ráncai kisimultak, elvigyorodott, és mohón megcsókolt, amiből már nem húzódtam el, és készségesen visszacsókoltam. 
Pár perc múlva zihálva húzódtunk el egymástól, Harry erekciója a nőiességembe nyomódott, és nem akart onnan szabadulni.
- Kell egy kibaszott óvszer. - motyogta a számba, majd a nyakamra tapadt. Nyöszörögtem, a felkarját markolni kezdtem, miközben ő ellenem nyomta a csípőjét. 
- Harry.. - ziháltam, és szorosan magamhoz öleltem. 
- Lehet már nincs is óvszer. Várj egy picit. - forró csókot nyomott a számra, és felült az ágy szélére és a pénztárcájában matatott. Nem tudtam nem azokat a csodás hátizmait bámulni, muszáj volt odanyúlnom, és megérintenem. Az ujjbegyeimet finoman végig húztam a bőrén, majd odahajoltam, és apró csókokat kezdtem rá hinteni. 
Harry hátra nézett rám, és elmosolyodott, de a levegőt gyorsabban szedte. 
- Ez kurva jó érzés. Abba se hagyd. - mivel pont felnéztem, még láttam, ahogyan lehunyta a szemeit, és a fejét hátra döntötte. Elmosolyodtam, mögé térdeltem, és a vállait hintettem tele puszikkal, miközben a hasánál összekulcsoltam a kezeimet. 
- Hmmm. - Harry elégedett sóhajai, és szapora légzése elárulta, hogy jó az, amit csináltam. Mosolyogva csókoltam meg a nyakát, majd a füle alatti gyenge pontját. - Nem biztos, hogy ezt folytatnunk kéne. - suttogta, hátranyúlt és a hajamba túrt, fejemet jobban a nyakára nyomva. 
Szóval szerette ha a nyakát csókolgattam. Akkor rajtam nem múlott. 
Megszívtam, és megnyaltam a nyakát, amitől felnyögött, és megremegett a teste. 
- Bassza meg, Avery. - nyöszörgött, megfogta a kezemet és kemény péniszére vezette. - Érzed? Egész éjjel kemény voltam, mint a beton, és most azt érzem bármelyik pillanatban szétrobbanhatok, ha így csókolgatsz. - légzése nehéz volt, hangja rekedt a vágytól, és a tenyerem alatt lüktető vastagsága bizonyította, hogy igazat beszél. 
Számba harapva kezdtem őt lassan simogatni. 
Felnyögött, és megragadta a kezemet. 
- Nem lehet. Nincs óvszer, és nem fogok a kezedtől elmenni. Még nem. 
Még nem?
Remélem minél előbb eljön a pillanat, amikor én izgathatom őt, mert éjjel sem akarta megengedni, de engem mindenhogyan, ahogyan lehetett, kielégített.
A csodás nyelve és az ujjai olyan élményt biztosítottak, amit sosem fogok elfelejteni, és így hogy a barátnője voltam, tudtam, hogy minél többször átfogom élni. 
- De én akarlak. - suttogtam a fülébe, és már csak azért is elkezdtem őt lassan izgatni. 
- Avery.. - nyögte, és a kezemet eltolta magától, megfordult, lenyomott az ágyra, rám feküdt és a karjaimat a fejem felé emelte és lefogta. Készségesen szétnyitottam neki a lábaimat, és hozzá dörgölőztem. 
Nyögtünk és vágyakoztunk egymás iránt. Akartuk egymást. 
- Nincs óvszer. Elhasználtuk az éjjel, és ez is csak az volt, amit elhoztam, hátha lesz valami. 
- Szóval tervezted ezt?
- Ne gondolj rosszra. - csókot nyomott a számra. - De éreztem a kettőnk közötti kémiát, így tudtam, hogy valamikor az enyém leszel, és akartam hogy az enyém legyél. Ezért akartam, hogy legyél a barátnőm, ami már meg is történt. - elmosolyodott, lehajolt, és megcsókolta a mellemet. 
Sóhajtva simultam alul jobban hozzá. 
- Nem érdekel, ha nincs óvszer. - Harry belenézett a szemeimbe és olyan vágy tükröződött benne, amilyet még soha senkijében. 
- Biztos vagy benne? - rekedt volt a hangja, és remegett a visszafogott vágytól. - Kihúzom időben, esküszöm. - megcsókolta a nyakamat. 
- Nem kell. - súgtam, és amint kiejtettem a szavakat a számon Harry rám kapta a tekintetét, és kitágult szemeivel figyelt engem. 
- Nem kell?
- Nem csak te készültél. - kihúztam a kezeimet a kezei szorításából, és rámosolyogtam. Bizony azért beszereztem esemény utáni tablettát biztos, ami biztos alapon. Harry homloka összeráncolódott, de ahogyan rájött miről beszélek elvigyorodott, és azonnal a számnak esett. 
- Istenem, Avery. - csókolta a nyakamat, és szívogatta. - Teljesen érezhetlek téged. Kibaszott izgató már csak a tudat is, hogy a teljes forróságodat érezhetem magamon, és nem azon a szar gumin keresztül. - mellbimbómat finoman megszívta. - Most akarlak érezni. Annyira szomjazom rád, Avery. 
 Lehúztam magamhoz, mohón megcsókoltam, és mind a ketten egyszerre nyögtünk fel hangosan, amikor Harry belém hatolt és bőr a bőrrel találkozott, és váltunk eggyé, már minden zavarótényező, azaz óvszer nélkül. 


~~~~

- Még mielőtt bemennél, egy valamit árulj el. Amikor megkérdeztem tőled Comoban, hogy lennél-e a barátnőm, miért pirultál el annyira?
 Como..
Az a gyönyörű hely, ahol három napot töltöttünk el, és azt a hármat rendesen ki is élveztük. AZ óvszer nélküli reggel után Harry elment a boltba, ahol vett egy jó pár darabot, így nem kockáztattunk az esemény utáni tablettával. Megígértem neki, hogy ha hazamegyünk, elkezdek gyógyszert szedni. 
Egy nap áthajóztunk a Como-i tó egyik szintén mesés városába, Bellagio-ba, ahol ugyanúgy, mint Como városában, előttünk terült el az egész Alpok. 
Mesébe illő látvány volt, és mind a ketten éreztük, és hangot is adtunk Harryvel annak, hogy nem akarunk hazamenni ebből a mesebirodalomból. 
Éjjelente általában mindig egymásnak, pontosabban egymás testének szenteltük az időt, és Harry néha megengedte, hogy a kezemmel izgassam őt, de akkor sem az orgazmusig. 
De elhatároztam, hogy ma éjjel nem fogok ebből adni, és én fogok neki olyan örömet okozni a számmal valamint a kezemmel, amilyet még soha senki. 
 Nos, igen..
A vörös szobában történő szexet nem említettem neki, de többször is az eszembe jutott már, hogy elmondom neki, de még nem mertem. Láthatta rajtam, hogy akkor elpirulok, és elbambulok, de nem hozta szóba, vagyis csak egyszer, de akkor elhárítottam. 
Azonban most már nem tudok előle menekülni, és mielőtt szembenéznék a múlttal, muszáj valahogyan a saját hangulatomat is jobbá tennem. 
Itt ültem Harry autójában, Oliver szüleinek a háza előtt. Mert megegyeztem Harryvel, hogy bátor, és erős leszek, és leülök beszélni a szüleivel. Ezért eljöttem hozzájuk, mert tudom, a távolból Harry majd küldi nekem az energiát, hogy minden rendben legyen. 
Iszonyúan ideges voltam, és majdnem kidobtam a taccsot, de erős vagyok, és ez miatt a fiú miatt megcsinálom. 
Mert ő bízott bennem, így saját magamnak is bíznom kell magamban. Muszáj találkoznom Oliver szüleivel, és megbeszélni az elmúlt éveket.
Na, meg Oliver halálát. 
- Nem lényeges.. - és ismét elpirultam, ahogyan becsúsztak a fejembe azok a képek, amint Harry hátulról tesz a magáévá a vörös szobában, miközben az emberek lent szórakoznak. 
Uram Isten..
Hirtelen szörnyen meleg lett a kocsiban..
- Aha, ha nem lenne lényeges nem pirultál volna el, és nem zártad volna össze a combjaidat. - tenyerét a combomra tette és lassan végig simított rajta. - Mondd el. 
Alsó ajkamat beharaptam, és a szemeibe néztem. 
De gáz, hogy ilyenre gondolok!
- Hogy mi lenne, ha.. - a fejem, mint a paradicsom, olyan lehetett, és olyan melegem volt, hogy egy kicsit muszáj volt leengednem az ablakot. - ..ha kipróbálnánk a klubban a vörös szobát.. - Na, ha eddig a fejem olyan volt, mint a paradicsom, akkor most már nem is tudom milyen lehetett.
Égett.
Égetett. 
Szörnyen zavarban éreztem magam, pedig tudom, hogy csak Harry volt az, aki az arcával már befészkelte magát párszor a lábaim közé, aki kóstolt, nyalt engem, és élvezett belém. 
Nem lehetne ilyen témáról nem beszélni, de mégis csak arra kértem, hogy dugjon velem a klubjában. 
Kaján vigyorra húzódtak ajkai, megfogta a tarkómat és magához húzott, hogy végig nyaljon az ajkaimon, és az ajkaimra suttogjon. - Ma éjjel, bébi. Felviszlek a vörös szobába. 
 Te szentséges!
Bébi.
Most hívott így először, és ahogyan kiejtette a száján ezt a nevet, mindenem beleremegett, és minden vágy az alhasamba tódult. 
Uram anyám!
Ma éjjel tényleg a magáévá tesz a klubjában? A vörös szobában?
- Minden fantáziádat valóra fogom váltani. - súgta érzékien és rekedten az ajkaimra. Gyorsabban kezdtem szedni a levegőt, megmarkoltam a felkarját. - Mit szeretnél? Hátulról akarod? - nyakamhoz hajolt, és végig húzta rajta az orrát. Kitalálta a legbensőbb gondolatomat. Igen, igen, igen! Pontosan úgy akartam! - Neki akarsz dőlni meztelenül az üvegnek, hogy a melleid neki nyomódjanak, és azt akarod nézni, ahogyan az emberek táncolnak, miközben én hátulról keményen duglak? Ezt akarod, bébi? - megszívta a nyakamat, felnyögtem, és szorosan zártam össze a lábaimat.
- Igen, pontosan ezt akarom. - lihegtem, markoltam a felkarját, oldalát, mindenét, amit elértem. Beletúrtam a hajába, hogy a fejét a nyakamra nyomjam, mert nem volt elég a kényeztetéséből. 
Azonban Harry lassan elhúzódott tőlem, és éhes szemekkel végig mért. Beleborzongtam abba, ahogyan nézett.
- Megkapsz ma éjjel mindent. Visszajövök érted, amikor hívsz, hazaviszlek, elmegyek a klubba és tízre gyere oda. És bevonulunk az egyikbe. Vitetek fel pezsgőt, meg amit szeretnél, de ne öltözz fel nagyon. - csókot lehelt a számra, és végig simított a combomon, de én csak zártam össze szorosan a lábaimat, mert azt éreztem, minél jobban nedves leszek. Ez a srác teljesen kikészített!
- De most menj. - nyelves csókot adott, és elengedett. - Éjjel bébi, rendesen megdolgozlak, de addig is menj, és ess túl a beszélgetésen. Semmi gáz nem lesz. 
- Tuti? - sóhajtottam. 
- Biztos. - rám mosolygott, és egy lágy csókot nyomott a számra. Elmosolyodtam, és az ő mosolyából merítettem erőt. Ha ő bízott bennem, akkor én miért ne bíznék magamban?
 Lágyan megcsókoltam, majd kiszálltam az autóból, és integettem neki, majd az ismerős családi ház bejáratához sétáltam. 
Annyi, de annyi időt töltöttem itt, hogy nem felejtettem el a mai napig a fehér faajtót, amit mindig egy fából kivágott virág díszített, hirdetve a feliratot, hogy "Érezd magad otthon"
Mindig mosolyogtam, és örültem neki, mert tudtam, ha bemegyek a házba, tényleg mindenki olyan lesz nekem, mint a családom. Oliver családja mindig tárt karokkal várt, és a kapcsolatunk legelején már otthon éreztem magam.
Na, de most?
Mi van, ha nem akarják, hogy otthon érezzem magam, és inkább elküldenek?
Mi van, ha haragszanak rám, mert miattam halt meg a fiúk, akit már nem láthatnak többé felnőni?
Igaza volt Harrynek abban, hogy nem hibáztathatom magam, de ez elég nehéz volt. Magamat éreztem ludasnak, és ebben csak az segíthetett, ha szembenézek a múltammal. 
Bekopogtam és vártam, bár legszívesebben elfutottam volna, annyira ideges voltam. Szemtől-szemben állni Oliver szüleivel, akiket már évek óta nem láttam, nem az az élmény volt, amit hányinger nélkül kibírhattam volna. 
Szörnyen melegem lett, és levert a víz, az ájulás szélén voltam, és muszáj volt mélyeket lélegeznem ahhoz, hogy ne essek össze. 
De nem sikerült. 
Azonban  jobban felgyorsult a szívverésem, és gyorsabban kezdtem venni a levegőt, amikor hallottam a lépteket az ajtó túloldaláról, és aztán szembenézhettem a múltam egyik kedves, és fontos alakjával, Oliver anyukájával. 
Csak a pillantását láttam, amint meglátott engem. 
Azt a döbbenetet a pillantásában. 
- Avery? Avery...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | ELDRYS
design by Lucky.